2010. december 3., péntek

A (teg)nap(előtt) híre

Megvan a Galler csokik magyarországi forgalmazója!! :-) A BrandMix Kft. volt olyan kedves, hogy hosszú évek után kitalálja a gondolataimat, és Belgiumból egészen idáig hozza ezt a márkát. Azt egyelőre nem tudom, kiskereskedelmi szinten hol lehet hozzájutni, én még csak az Árkádban láttam, ill. itt fedeztem fel - és mint kiderült, nem is túlságosan későn, hiszen elvileg 2010-ben kezdték meg a forgalmazást. Ha valakit érdekel, a földszinten a folyosó közepén felállított alkalmi édességes standok egyikénél lehet kapni, az OTP előtt. :P




Az ára ugyan elég borsos (abszolút értékben is 30%-kal több, mint kint, a fizetésekhez viszonyítva pedig nyilván jóval többel), de az is biztos, hogy ezek a csokoládék minőségi termékek. Egy 70 gr-os szeletben kb. annyi anyag van, mint amennyit egy kiló Milka sosem látott, az egyéb hazai "csokoládékról" már nem is beszélve. Tehát nem is tud belőle olyan sokat megenni az ember, ajándéknak pedig tökéletes. Az én kedvencem a tejcsokis-pralinés, az étcsokis-pralinés, a fehércsokis-kókuszos és a tejcsokis-egészmogyorós-pralinés, nem is beszélve a macskanyelvekről. Ezekről azt kell tudni, hogy Philip Geluck, a vicces "Macska" (Chat) képregényeivel népszerűvé vált belga grafikus kövér macsekjának fejét mintázzák. Aki tud franciául, annak ezeket a könyveket is ajánlom, mert nagyon jókat lehet rajtuk derülni, és a legtöbb vicc - lévén nyelvi játékon alapulnak - lefordíthatatlan magyarra.


6 megjegyzés:

  1. YESS, yesyesyesyesyesyes...yeeeeessss! :):) Remélem, karácsonyig még nem felejted el, hogy hol lehet kapni őket. Különös tekintettel a kókuszosra. Pussz.

    VálaszTörlés
  2. :D Hát nem valószínű, de azért kedves, hogy így felhívod rá a figyelmemet. XD

    VálaszTörlés
  3. Hát nem valószínű, hogy elfelejtem. Most mi nem jó már megint? :P

    VálaszTörlés
  4. Köszi az ajánlást, kipróbálom. Nagy csokizabálók vagyunk. Nekem eddig a J.D.Gross csokijait nem tudta semmi felülmúlni, kedvencem ebből a márkából az Amazonas és a Madagascar. Az Amazonas elég dark, a Madagascar nem annyira, viszont isteni.

    VálaszTörlés
  5. Jól van, nem vagyok egyedül a csokimániámmal. :) Én is köszönöm, erről a márkáról még nem hallottam, de ha rátalálok, kipróbálom. Pont a Galler szerettette meg velem az étcsokit, úgyhogy még az Amazonast is bevállalnám. :)

    VálaszTörlés