2010. december 17., péntek

Azok a kifürkészhetetlen utak

Nem akaródzik összejönni ez az utazás. Az elmúlt 2 hónapban másodszor nézem 3 napja a repülőjegyárakat, és főleg bűvölöm őket, hogy ne szökjenek az égbe, amíg F. válaszol, mehetek-e hozzá látogatóba az általam megjelölt napokon. Vagyis látogatóba máshoz mennék, de F-nél szállnék meg, szokás szerint. Most a változatosság kedvéért sms-t is írtam neki, de se kép, se hang. Tettem pénzt a számlára, minden készen áll, szinte csak pár gombnyomás lenne, de hát nem kapok zöldet. Közben mára még lejjebb is ment a repjegyár, én viszont már belül valahol eldöntöttem, nem megyek sehová szilveszterkor - akkorra időzítettem volna ugyanis az utat. Nem mellesleg totál be is teltem már munkával, tehát így már biztosan napolnom kell, hogy - inter alia - megnézzem a Potiche-t.

Nem baj, most úgy döntöttem, nem töröm magam, majd amikor akar, összejön. Nem igazán értem, miért nem akar, de az is igaz, hogy az utóbbi 2-3 hétben mintha bennem is elült volna a mehetnék. Még szerencse, hogy valaki vagy valami mindig jobban tudja nálam, mi a jó nekem, és nyugodtan rábízhatom magam, az ilyesmiben sosem téved. :) Ugyanakkor érdekes kívülről nézni az életemet, ahogy szinte tőlem függetlenül alakul (a jó irányba - tőlem függetlenül mindig a jó irányba alakul), és szemlélni, mit ötöl ki már megint nekem a sors. Na, nem mintha tiltakoznék, dolgozzon más is, ne csak én. Most van elég munkám, és azon is igyekszem, hogy megérjek bizonyos számomra tailor-made helyzetekre, ha már ilyen kegyesek az élet forgatókönyvírói, és ennyire lelkiismeretesen foglalkoznak velem.

Mindeközben két napja ide-oda rohangálok a hóban, emberekkel találkozom, ügyeket intézek, és borzasztóan élvezem. Betűt csak elvétve láttam, ma este pedig már egy céges karácsonyi összeröffenésen is túl vagyok, ahol helyesek voltak az emberek (legtöbbjüket most láttam először - I love távmunka), jó volt a hangulat és omlós-lágy a tiramisu (hogy csak a legfontosabbakat említsem).

Valamint eszembe jutott, hogy az önvájkálós játékot legalább idén be kéne még fejeznem, mert jól elakadtam vele. Ez egyébként nem volt véletlen, ugyanis a könyves kérdés jön, ami nálam összefügg a későbbi vallással kapcsolatossal, ez utóbbiról pedig sajnos nem tudom azt mondani, hogy nincs véleményem. Nagyon is van, így aztán jól belegabalyodtam, és még nem jutottam el odáig, hogy valahogy szétszedjem a két választ. Lehet, hogy majd az lesz a megoldás, hogy egybeveszem a kérdéseket.

3 megjegyzés:

  1. Én is elakadtam, pedig már a saját kérdéseimnél tartok. :) Azt hiszem, a jövőre vonatkozó kérdés jön, az meg kifejtőr, át kell gondolnom.

    VálaszTörlés
  2. Látod, ez nekem is feltűnt! :) Örülök, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal. ;) Kíváncsi is leszek a válaszokra, meg én is tervezem megválaszolni őket, de az még messze van (főleg, ha így haladok :P).

    VálaszTörlés
  3. Én pedig majd elkezdem, valamikor :). Nem szeretnék rögtön lemaradni. A tiramisuért még számolunk!

    VálaszTörlés