2010. december 31., péntek

Chief exorcist

Óévbúcsúztatásként, mivel mégsem megyek sehová "bulizni", nézegetem az Allociné által 2011-re ajánlott 150 filmelőzetest. Az imént jutottam el a "Borzongás" nevű kategóriához, amelynek egyik tagja az A rítus című film, amelyet Anthony Hopkins főszereplésével nálunk forgattak. Nem tudtam, pontosan miről szól, de most megdöbbenve láttam, hogy igaz történeten alapul, sőt, az állam is leesett, amikor kiderült, hogy a Vatikánban ma is van még olyan titulusú ember, hogy "ördögűző".

...

HO-LY SHIT!

...

Ez most egészen komoly? Tényleg? Úgy értem, tééééényleg???? Ezek valóban nem normálisak. Ráadásul - erről anno lemaradtam - ez az úriember 2007-ben javasolta, hogy a világ valamennyi egyházmegyéjébe nevezzenek ki újfent ördögűzőt, majd persze a Vatikán 3 nap múlva tagadta a történetet - ez adja a sztori alapját. Sir Anthony miatt egyébként is kötelező lett volna a film, de így már biztosan megnézem, ha eljut hozzánk. Az emberi ostobaságot muszáj nagytotálban, első kézből látnom.

1 megjegyzés:

  1. Az ész megáll. Komolyan. És a Bridget Jones naplója 16-os karika, mi? Te jó ég! Azért remélem, a film jön, rengeteg az elmaradás.

    VálaszTörlés