2010. október 2., szombat

Paris, Paris

Ezt sem úgy terveztem, hogy még 6 órával a repülő indulása előtt is dolgozni fogok, de hát ez van. Így aztán elmarad a nagyszabású blogposzt is arról, milyen elánnal készülődtem, ábrándoztam, vártam várva, hogy eljöjjön a szombat (vagyis a ma), és végre a saját szememmel lássam a már távolról is imádott francia fővárost. Két munka és tíz elintéznivaló között nem nagyon maradt rá kapacitás.

Node sebaj, tegnap begyűjtöttük az útikönyvet-térképet is, a repülőn lesz idő tanulmányozni, és akkor felkészültnek mondhatjuk magunkat. A rózsaszín bőröndöm - mily meglepő - már most púposra van pakolva, csak tudnám mivel, amikor igazán megpróbáltam nem egyhavi cuccot vinni egy hétre. Ez így önmagában még nem is lenne gond, csak hát egy halom dolog még bent sincs... Ebből is látszik, nem tanultam meg turistáskodni. Ha külföldre mentem, eddig többnyire mindig hosszú időre, ösztöndíjjal, "ott lakni" indultam, nyaralni pedig ugye nem járok, ezért a "rövid távú turistajellegű célokra való" csomagoláshoz szükséges készségeim nem kellően fejlettek. A Zagabo-ruhák, azok ugye kellenek, mert mégiscsak Párizsba megyünk, nem lehet akármiben megjelenni. Kell a nagykabát mellé kiskabát is, mert nem tudni, milyen lesz az idő, és ésszerű módon legalább az egyik a bőrönd tartalmát kell, hogy gyarapítsa. A több kilónyi pipere sem hagyható itthon, hiszen végre a számítógépen kívül más is látni fog, vagyis most majd lehet sminkelni, etcetera, etcetera.

Előrejelzések szerint holnap 26 fok lesz - épp a hónap első vasárnapján, amikor minden múzeum ingyenes. Csak arra számíthatunk, hogy ha hosszú sorokat kell állni egy-egy belépés előtt, kicsit a napon is leszünk. :)

Eddig nem is nagyon volt időm a reptérre kiérésen túl gondolkodni, de azt hiszem, lassan kezdődnek az izgalmak. Azért mégiscsak! Paris, je t'aime, Paris, je viens!! :)

És egy kis hangolás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése