2010. március 1., hétfő

Laetitia Casta esete YSL-nal

Szombaton volt a César-díj átadó ünnepsége, ahol a papírforma érvényesült, és A próféta 9 szobrot kapott (köztük a főszereplő kettőt is, mint legjobb színész és legjobb ígéretes fiatal tehetség). Most már tényleg el kell mennem megnézni, sőt, el is fogok! Isabelle Adjani díjának is örültem, bár a teljesítményét egyelőre még csak a film előzeteséből tudtam megítélni, az viszont nagyon is felkeltette a kíváncsiságomat, úgyhogy most bízom benne, hogy valakinek eszébe jut majd elhozni ide is. Sajnálom, hogy nem láttam élőben az átadót, Marion♥ volt a házigazda...
Aki kíváncsi rá, itt azért megcsodálhatja őt, az átadó utáni interjú közben.

Az est egyik érdekessége volt (mindenhol erről olvasni), hogy Laetitia Casta ebben jelent meg... En plus, még díjat is adott át, szóval fel is sétált a színpadra, ahogy kell - nyilván sokak örömére :). Egyáltalán nem vagyok prűd, Yves Saint-Laurent-t meg aztán mindig is nagyon szerettem, de ez szerintem így túl sok (vagyis túl kevés :P), és éppen átlépi az ízlésesség határát... Nem is tudom, egyszerűen csak valami belső mérce azt mondja, hogy ez már nem ide való - a kifutón még jól néz ki, de egy társas eseményen valahogy borzasztóan furcsán és idegenül hat, amolyan "tres peu convenable". Mármint számomra. Biztos voltak jó sokan, akik örvendeztek a látvány felett, de most elképzelem pl. azt a pasit, aki mellette ült... hogy lehet elvonatkoztatni attól, hogy a melletted ülőn tkp. nincs ruha?? Egyébként attól függetlenül, hogy mit "takar" ez a ruha, ez egyszerűen csak egy nagy NEM. Mennyivel szebb lett volna egy fekete valami még alatta, ami még mindig lehet sokat sejtető, csak úgy finoman, ízlésesen. Bár őszintén (és most elnézést, hogy egy YSL-költeményről nyilatkoztatom ki igen hozzáértő véleményemet :-)) szerintem ez a ruha úgy, ahogy van, ocsmány. Az egyetlen jó dolog benne az átlátszó részén a hímzés, de ugye a probléma is főképp onnantájtról származik, így ez vajmi keveset segít az összképen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése