2010. június 2., szerda

Stevens, a komornyik avagy Hannibal Lecter Magyarországon

Bizony, igaz a hír, Sir Anthony Hopkins nálunk forgat. Az utóbbi 1-2 hónapban megnőtt Bp.-en az "awesome great actors"-sűrűség, itt járt ugyanis nemrég Kristin Scott Thomas, most pedig Sir Anthony. De a legjobb az, hogy ez utóbbira most már ismerős élő tanú is van: A. barátném, aki a blogján is beszámolt örök életre szóló élményéről. Igaz, a találkozás nem volt közvetlen, pár méter elválasztotta őket, de hát akkor is, Sir Anthony az eső és az esernyő ellenére rámosolygott és odaintegetett neki!!! Amikor olvastam a bejegyzését, teljesen elaléltam, izgatott lettem, kipirult az arcom, hevesebben kezdett dobogni a szívem, majd ugrálnom kellett és fülig érő vigyorral a fejemen rohangáltam a lakásban - pedig csak egy beszámolót láttam, de ettől aztán mindjárt úgy éreztem, hogy valamiféle kapcsolatot teremtettem a ma élő egyik legeslegnagyobb angol színészlegendával, hiszen hát mégiscsak ismerem A.-t, és ha legközelebb találkozunk, eszembe jut majd, hogy rám is az a két szempár néz, amelyek egy esős napon megpillantották Sir Anthony-t. :) Ha jobban belegondolok, tulajdonképpen elképzelhető, hogy semmivel sem vagyok jobb a tizenéves őrjöngő fruskáknál, akik hatalmas tömegben veszítik el a fejüket pl. egy Robert Pattinson láttán-hallatán - csak más a rajongásom tárgya.



Apropó, egy dolog miatt azért sajnálom, hogy ebben a filmben (Kristin esetével ellentétben), most nem szerepel Patiszon úr, akkor ugyanis erről a forgatásról is folyamatos helyzetjelentést kapnánk, az origósok nem csak a stáb elvonulása után tudnák meg, hol is folytak a munkálatok, és csak úgy általában szerte a neten 10 perces bontásban olvashatnánk a forgatási menetrendet, információkat szerezve az alkotók összes lélegzetvételéről és lépéséről. Így viszont ülhetek itthon abban a tudatban, hogy bár az egész fővárost nem tudom átkutatni érte, valahol itt egész közel, talán csak pár kilométerre tőlem ebben a pillanatban egy igazi legenda tapossa a bp.-i utcákat (avagy gurul az autójában). És végül is ez nem is olyan rossz.

1 megjegyzés: