2010. június 25., péntek

Álmos poszt

6:40-es kelés. Óhatatlanul is eszembe jutottak volt osztályfőnököm szavai, miszerint ilyenkor még a fű se nő. Igaz, ő biztosan nem reggel 7 órára gondolt, de nálam még ilyenkor sem. És most mindenem ég (jobban, mint szokott), hasogat a fejem, az összecsuklás még hátravan - pedig ma arra nem lesz lehetőség. Hiába, elszoktam én ettől. Sosem voltam koránkelős fajta, de ennek tetejébe egy ideje későnfekvős is lettem, a kettő együtt pedig egyszerűen csak kivitelezhetetlen.

Ráadásul miért kell E. doktor úrnak is ilyen diplomás ariképzősnek lennie? Igaz, ha jobban belegondolok, jobb ez így. Legyen csak mindig vidám, mosolygós, meg kedves, meg keeeezét csóóókolom, úgysem sok ilyen van. Már rég nem keltem fel senkiért ilyen korán (hogy egy másvalakit idézzek :-)).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése