2010. június 16., szerda

J'en ai marre!!

Hű, de elegem lett ma estére. A tipikus semmi sem sikerül nap, pedig már két napja egész jó hangulatom volt. A szakadó esőben derékig lefröcskölt egy bunkó autós, aztán a találkozó nem úgy alakult, ahogy terveztem, emiatt most megint a sarkamra kell majd állnom (ami nehhhhéz), a patikában két dolog miatt is hülyének néztek, holott ÉN honnan a francból tudjam, hogy egy gyógyszer vény ellenében kapható, ha nekem nem mondták, vagy hogy egy másikból többféle hígítás van??? Utána elkapott a házunkat általában bőszen őrző idős néni, és azt ecsetelte, hogy a MI pincerészünkben laknak a pincemacskák, és most már patkány is van, amelyek közül az egyik megharapta X idős nénit a házból. Hát a rohadt életbe, az egész pincehelyiség nyitott, az egyes kabinok ajtaja csak fadeszkákból áll, könyörgöm, honnan a francból veszi ezt??? Amúgy sem a miénk a kabin, hanem a főbérlőnké, és nincs ott lent egy árva cuccunk sem, az elmúlt 4,5 év alatt egyszer jártunk lenn, az is azért volt, h megnézzük a macskákat (amikhez úgy mellesleg krvára semmi közünk). Akkor voltam úgy, hogy komolyan, gyerekek, van még valami mára??

Ez a rohadt eredményvárás is az egésznek a tetejébe, tisztára bepánikoltam, és csak este 9-kor derült ki, de legalább negatív. Orvosi értelemben. Hál'istennek. Más sem hiányzott volna, már komolyan. E. doktor úrnak meg köszönet, amiért este 9-kor is ilyen kedves, aranyos és készséges, és hogy jó hírt közölt. Különben még lelőttem volna. Telefonon keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése