2011. január 19., szerda

Ööö...

Majd lefagyok, nézem, jéghideg a radiátor. Átmegyek a másik szobába, feljebb veszem a fűtést, de hát ott meg tűzforró, bár épp nem megy a fűtés. Nem értem. Elindul a cirkó, visszamegyek, megnézem, az enyém még mindig hideg. Semmi változás. Basssszus, de hát reggel direkt feltekertem. Nézem a szelepet, fel van tekerve. Mennie kell. További fél óra, nálam továbbra is jégkorszak, mindenhol máshol kellemes meleg. Ajjaj, basszus, nagy baj lesz, talán a múltkor, amikor lerepült a szelep és kiömlött egy liter víz a rendszerből, az mégsem volt olyan következmények nélküli (bár elvben azóta már feltöltöttük újra). Najó, eltekerem vissza, és újra megnyitom, hátha úgy menni fog. Eltekerem... és azonnal megindul a forróvízáram. Melegszik a cső, fél percen belül már a radiátor is. Gyönyörű. Nem, reggel nem fel, hanem letekertem a fűtést, és ezért már 3 órája szaladgálok a lakásban és fagyoskodom, csak az evidens nem jut eszembe. Pedig épp nemrég írtam meg, mennyire nem érzem már magam Bridget Jonesnak. Lehet, hogy korai volt?

2 megjegyzés:

  1. :D:D:D Ez nagyon nagy volt, Ági :) <3

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy más is szórakoztatónak találta. XD Ne tudd meg, hogy szakadtam itt magamon. :D

    VálaszTörlés