2011. január 14., péntek

BKV-s történet

Két (mint kiderült) gimnazista beszélgetése tegnap a metrón (már előtte is beszélgettek, én itt kapcsolódtam be):

Lány: És te miből érettségizel?
Fiú: Veszek fel ilyen társadalomismeretet, az úgyis jó a politológiához, meg én is arra gondoltam, hogy megcsinálom az emelt tesit. (?????)
L.: Aha, igen, én is azt csinálom majd.
F.: Amúgy kiderült, hogy a középnek nem 70, hanem simán legalább 80-90%-osnak kellett volna lennie, úgyhogy jól megszívtam. El is mentem másik tanárhoz, aztán ott kiderült, hogy a Mester engem végig szívatott. Igaz, a szóbelin meg rendes volt. Kihúztam a gimnasztikát, aztán elém tolt egy papírt, ami tele volt írva szöveggel. Szóval jófej volt.

Tényleg nem vicc. Emelt szintű érettségi testnevelésből, szóbeli részvizsgával! Nagyon komoly!!! Biztos jó, ha egy politológus sportos, na. :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése