2012. február 4., szombat

Mekka

Van a Kalifának egy csokival bevont termékcsaládja, azaz különböző szárított gyümölcsök nyakon öntve ét-, tej- és fehércsokival. Stílusosan valamennyi "keleti" városokról kapta a nevét, úgymint Alexandria, Mekka, Medina és hasonlók. Az utóbbi időben rászoktam a Mekkára, ami nem más, mint étcsokival bevont datolya, és valami mennyei (nem mellesleg ez az egyetlen, amit megehetek a választékból, lévén ez az egy étcsokis :)). Érdekes viszont, hogy csak ebből állandóan készlethiány mutatkozik kedvenc Angliából hazánkba származott hipermarketünkben, míg a többiből Dunát (vagy Nílust) lehet rekeszteni. Gondoltam, néhány hónap alatt rá lehet jönni, hogy ha nagyobb rá a kereslet, mint az aktuális kínálat, hát többet kell rendelni, de valamiért az illetékeseknél még nem ütött be ez a felismerés.

Lényeg, hogy ma este éppen belefutottunk egy majdnem tele dobozba, hát be is pakoltam rögtön négy csomaggal, ínségesebb időkre. Persze a szokásos módon már a parkolóból kifelé kanyarodva bontottam is fel az elsőt (hiába, az elvonási tünetek), és láss csodát, egy olvasztott csokiban szív alakúvá egyesült datolyapár akadt a kezem közé. Simán elmegy elő-Valentin-napi kiadásnak. :-)) Készítettem róla képet is (és csak azután faltam be :)).





Itt kicsit olyan, mint egy meghasadt szív... Nesze neked Valentin-nap. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése