2012. február 27., hétfő

Ott a harmadiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!!!!!!

Igen, igen, igen és ezerszer is IGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN!! Megvan, sikerült, és élőben láttam végig, minden egyes pillanatát!!

Ez olyan, mint a lottó ötös, vagy az egyéb csodák: ilyen az én életemben, az én koordinátarendszeremben nem történik. Mert még sosem történt. Tudom, láttam, hogy pontosan 29 éve utoljára még létezett a jelenség, akkor utoljára még láthattuk, mindenféle audiovizuális hordozóeszközökön rögzített képek bizonyítják, hogy a pillanat valóságos volt. De azóta - rengeteg lehetőség és valószínűség és megérdemeltség ellenére - többé nem történt meg. De ma, ahogy Colin kinyitotta a száját és kimondta azt az "M" betűt, megfordult kettőt a világ. Meryl Streep HARMADIK OSCAR-ja, ezért a fantasztikus alakításért, annyira, annyira de annyira boldog vagyok!!!

Azt hittem, Berlint nem lehet majd egyhamar túlszárnyalni, és lám, Merylnek két héten belül sikerült! Az utóbbi időben nem szenvedek endorfinhiányban. :-) És most elmegyek lefeküdni, már ha az adrenalin tombolása engedi. :-)




Az ünnepelt: pici könnyek a szemében, hatalmas boldog vigyor, szívmelengető, őszinte beszéd, Oscar és szemüveg a kézben (és ami nem látszik: pántos cipő): hát mi kell még? :o) Nekem semmi. Perfect, just perfect. :)

Ahogy a face-en írták: 29 years is well worth the wait. Hell yeah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése