2012. február 11., szombat

Lankadatlan éberség!

Nos, igen, ahogyan azt Rémszem Mordon professzortól már megtanulhattam volna, ez bizony jól jöhet, pláne akkor, amikor tudom, hogy versenyt fogok futni az idővel.

Voltam oly dőre, és elkövettem azt a hibát, hogy nem frissítettem a böngészőmet 9:59-től folyamatosan. Így a 10:00-kor megnyíló jegyfoglalás keretében 10:00-kor már nem tudták feldolgozni a leadott rendelésemet, majd még kétszeri próbálkozás után végül 10:02-kor a "Sold out" felirat díszelgett a Berlinale honlapján a jövő keddi Vaslady-vetítés mellett. Mondanám, hogy legközelebb, de legjobb számításaim szerint a tiszteletbeli Arany Medve Merylnek is csak egyszer jár ebben az életben, és azt most már kétségtelenül idén fogja megkapni.

Hát, így jártam. Marad a "vörös szőnyeg", ha lesz olyan.

Egyébként meg van egy szabad délutánom-estém Berlinben, Valentin-napon. Valaki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése