2009. december 3., csütörtök

Időhiányban szenvedek

Felmerült a következő probléma is, mégpedig az időé. Erre már a tervezgetési fázisban is gondoltam, hogy ti. szép dolog az elhatározás, de nekem erre nem lesz időm. Mármint blogot írni. És már az első bejegyzés után bebizonyosodott, hogy igazam volt. :) Illetve a valódi gond az, hogy még ha marad is időm, addigra általában olyan állapotba kerülök, amiben betűt semmilyen formában nem szeretnék látni, sem a billentyűzeten, sem a képernyőn. Ezt sínyli meg sajnos az olvasás is (ja, igen, és sem papíron, csak elvirtuálisodott világomban ez már eszembe sem jut), mert ilyenkor már csupán kizárólag nem szövegszerű vizuális élmények befogadására vagyok képes. Vagyis marad a sorozatbámulás és a totális agykikapcsolás.

Apropó, sorozatok. Legújabb felfedezésem, tulajdonképpen már vagy két hetes, de eddig nem volt blogom, így csak most tudok róla írni :P, a 30 Rock. Hallottam már róla régebben is, csak látni nem láttam, mert nálunk ugye, mint oly sok minden más jó dolgot is, nem adják. Leginkább onnan ismertem a címet és 1-2 arcot belőle, hogy a díjátadókon rendre elhalmozták őket elismerésekkel, de őszintén szólva kicsit szkeptikus voltam, igazándiból nem is tudom, miért. És ismét újabb leckét kaptam arra vonatkozóan, hogy nem illik látatlanban ítélkezni, de még véleményt formálni sem, merthogy a sorozat, egy ziccerrel élve "rocks"!! :) Tina Fey, az író-producer-főszereplő egy fantasztikus csaj, és amellett, hogy az ember lánya ide-oda dől a röhögéstől a 20 perces epizódok elejétől a végéig, nagyon okos és akár igen mélyre vágó gondolatokat tud megfogalmazni néha csupán 1-2 szóban. Őstehetség a nő. Ja, és hát ott van férfi főszereplőnek Alec Baldwin, aki már önmagában is erőteljes meggyőző érv (kétlem, hogy van, aki nem esik szerelembe vele az első néhány megtekintett másodperc után ♥♥♥) ! Ha valakit esetleg érdekel, és még nem tudja, Tina a Saturday Night Live első női "vezető szerzője" (hú, ez de hülyén hangzik, szóval "head writer", és akkor nem kell magyarázgatni), elsősorban tehát író, és improvizációs színpadi szkeccsekben is szerepelt korábban.

Amit nagyon érdemes tőle megnézni, az a Sarah Palin paródiája, ez is a SNL-ban volt, és félelmetesen hozta a nőt. Az egyik beszélgetős műsorban meg is jegyezték, hogy Sarah Palinnél is az a helyzet, mint Bush-nál, hogy az ilyen szkeccseket írni sem kell, mert ha csak simán elmondja az ember azt a sok ökörséget, amit a parodizált delikvens összehordott, már kész is a munka. :D

http://www.youtube.com/watch?v=jAuRgxFfb3o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése