2009. december 18., péntek

Fagyos jókedv

Szép havas reggel van. :-) Két napja leesett az első hó, de az aztán esett, egész nap. Csináltam is egy képet a hóspray-vel díszített ablakon keresztül. Hosszú idő óta igazi tél van karácsony előtt, nappal -6 fokkal juhhé! ... Az ablak innenső oldaláról nagyon szép. :P

Tegnap megjött az új telefonom, online rendelés útján, futárral és kiszállítási díj nélkül, éljen a modern kor (és a lustaság :P)! Igazándiból nem akartam nyakamba venni a Vodafone üzleteket (ez itt a reklám helye, mint a 30 Rockban: "'What is this flavour?' 'Dove age-fighting acne cream'" :-))), mert már volt olyan, hogy kinéztem egy telefont a neten, és aztán közölték, hogy olyan nekik sajnos nincs, összesen mondjuk 15 modell közül lehet választani. Hát kösz. Kártya nélkül meg horribilisek az árak, úgyhogy maradt a net. Szép kis "csúsztatós" Samsung (még egy reklám:P), és bár a menüje nem annyira tetszik, ennyiért megérte, hogy végre tehetek rá képeket és saját csengőhangot a gépemről. Hah, én, a digitális bennszülött! Ennyire futja. Pedig egykor még valóban azt hittem, hogy villámgyorsan csatlakozni fogok a telefonjukat számítógépként, fényképezőgépként, moziként, walkmanként stb. használó tömegekhez, de nem. Bár lehet, ehhez talán van valami köze annak is, hogy napi 14 órában egészen biztosan gép előtt ülök. :P

Emellett örülök, mert alakulnak a karácsonyi ajándékok, sok éve először időben, és közben még dolgozom is. Sajnos az egyik fő érintett épp olvashatja a dolgot, úgyhogy itt most nem sorolhatom fel a szerzeményeimet, de nagyon klasszak. :) Igazándiból az sem tudja elrontani az örömömet, hogy cukor- és koleszterindiétával kell átvészelnem a karácsonyt. A másodikat mondjuk magamnak választottam, úgyhogy lehet, h feladom néhány napra, a cukrot úgysem lehet (ahogy Liz Lemon mondaná: bleeerg!!!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése