2009. december 15., kedd

Hóspray

Hm.. kissé elmaradtam. Munka, munka és még több munka, utána pedig 30 Rock, 30 Rock és még több 30 Rock. :-) Felfedeztem, hogy a 3. évad csonkán volt meg, mindezt pedig egy yt-videóból, ami a 3. évad legjobb pillanatait gyűjtötte össze montázsként, és feltűnt, hogy néhány dolgot tuti nem láttam. Így ráadásként kaptam még 5 epizódot! Ezek persze az évad végéről maradtak le, legalább megnyugodhattam, hogy nem siklottam el néhány kimaradt rész fölött a story-line-t illetően. Na, ezt nevezem én jó kis karácsonyi előajándéknak. :D

Plusz ma sikerült felapplikálnom az ablakra (mit ablakra, ablakOKra) életem első (mit első, első három) hóspray-díszítését. Bár viszonylag egyszerűen ment, a sima A4-es papírra nyomtatott sablonok egy fújás után használhatatlanná váltak... Tényleg, nem tudja valaki, hol lehet normális, lehetőleg műanyag sablont kapni??? A minimális erőkifejtés elvének megfelelően beütöttem a google-be, hogy "hóspray sablon", és aztán letöltöttem azokat, amik elérhetők voltak. Nincs sok, de helyesek, viszont nagyon macerás kivágni őket, és tartósítani kellene őket valahogy, mert a spraytől azonnal eláznak. I. kitalálta, hogy ragasszuk át őket celluxszal, és úgy vágjuk ki a mintát. Kár, hogy egyszer már kivágtuk, így dupla munka, de egész jó, ha működik.

Najó, késő van, és holnap már nem délben kellene kelni, pénteken részleadás, muszáj dolgozni.

2 megjegyzés:

  1. Rontgen filmre kell ragasztani kivagas elott. s majd ugy kivagni. tokeletes tobb evig tarto sablo0nod lesz.

    VálaszTörlés