2011. május 11., szerda

Rezümé

Akartam írni, de nem sikerült. Voltam Shakira koncerten (essszméletlen buli volt, laza másfél órás késés után :P), Európa-napon (a leghasznosabb dolog, amit idén tettem), bejutottunk az Eurovízió döntőjébe (najó, ehhez olyan sokat nekem nem kellett tennem :D), és szombaton Belgium. El vagyok havazva de teljesen, ilyenkor mindig szörnyen nagy energiába telik előre elrendezni mindent, időben leadni az utolsó munkákat, összekészülni, mindenkivel találkozni, felvenni a rendeléseket az ismerősöktől (belga csoki, francia könyv, tejcukormentes édesség stb.), becsekkolni (úristen, be kell csekkolnom neten!), és persze most kivételesen a töménytelen ügyintézés, amit még indulás előtt le kell tudni. Ráadásul ma kezdődött Cannes!!!

De amúgy mindez rettentő izgalmas, és nagyon örülök a pörgésnek, na meg annak, hogy elvben belga kártyáról fogok tudni szavazni Katira az eurovízió döntőjében (bár még addig meg kell szerezni), csak épp megírni nem tudom ezt a sok mindent értelmesen. :-)

2 megjegyzés:

  1. Ha szombat, akkor Belgium! (Azt hiszem, ezt a poént már ellőttem itt a blogon :P.)

    VálaszTörlés
  2. :D :D De legalább én nem lőttem el a posztban, pedig eszembe jutott. XD

    VálaszTörlés