2010. július 9., péntek

WAMP

Vasárnap megyek a WAMP-ra. Nem tudom, milyen, még sosem jártam ott. Csak annyi biztos, hogy sok szépet lehet látni és vásárolni. Elhatároztam, hogy a vasárnapot a vásárlásnak szentelem, és egyvalamit már biztosan fogok venni.

Kinéztem magamnak egyet Panyi Zsuzsi iparművész ékszerei közül. Alapvetően nem szeretem az üveget, de Zsuzsi csoda dolgokat kreál belőle, öröm tobzódni a webboltjában a különféle portékák között. Egyrészt szépek, másrészt pedig az ötletességük nyűgöz le. A vb-s gyűrűk pl. annyira tetszenek, hogy szinte sajnálom, hogy nem hordok gyűrűt. :) Emiatt persze jól megszűröm a kínálatot, mert eleve kevés ékszert hordok, de mivel imádom a rózsaszínt, rögtön lecsaptam az eper sorbet-s medálra, illetve a puncsos botmedálra. Mármint ötletszinten. Mivel helyben van, inkább kimegyek érte a WAMP-ra személyesen, és most csak a botmedálért - a másikat meghagyom a kedves hozzátartozók számára, hogy ne maradjanak ajándékötletek híján. :-P

Zsuzsi honlapja valami gyönyörű. Ízléses, egyszerű, letisztult és persze többek között rózsaszín is. :) Ezenfelül nagyon tetszik, hogy ennyire támogatja a női vállalkozásokat, hiszen én is valami ilyesmi lennék, még ha nem is olyan területen, ahol ennyire kellene és lehetne menedzselni a cégprofilt, mint mondjuk az ő esetében. Szerintem ő ezt elképesztően jól csinálja.

Mostanában egyébként sok divattal foglalkozó videót nézek, és így hallottam róla, hogy létezik már személyi stylist, akinek az a dolga, hogy a) rendezi a gardróbot, tehát átnézi, mim van, és kidobálja a felesleges ruhákat; b) rövid elbeszélgetés után felújítja a teljes ruhatáramat; és c) ha mindez megvan, még fotózást is lehet kérni, tehát készítenek az ember lányáról (fiáról :)) egy portrésorozatot. Nagyon pöpec. A ruhatár-felújítás kb. annyiba kerül, mint Vivienne. Nem nagy kérdés, melyikre lenne most nagyobb szükségem. :P Egyelőre azért megpróbálok a saját erőmből újítani, de az ötlet érdekes, szívesen kipróbálnám, mit adna rám valaki, aki ért is mindehhez.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon figyelmes, hogy nem hagyod a hozzátartozókat ajándékötletek híján:). Én először kipróbálnám, mire jutok, ha egy Vivienne-nyi pénzzel beszabadulhatok egy bevásárlóközpontba vagy a kedvenc ruhás butikjaimba, és ha utána még mindig siralmas a helyzet, jöhet a stylist :).

    VálaszTörlés
  2. :D Jó válasz. :P Haha, egy Vivienne-nyi pénz. Mostantól új mértékegység lép életbe. :)

    VálaszTörlés