2010. február 14., vasárnap

Kilenc nyolckor

És igen! Elmentem, és megnéztem a 8 órási Nine-t!! Csakazértis.

Nos, tömegtől messze nem kellett tartani, voltunk vagy tízen. Ami nagy kár, és szégyen, úgyhogy itt is szólok mindenkinek, hogy tessék moziba menni, és nézni a Kilencet, mert szenzációs, fantasztikus, grandiózus, fenomenális és OLASZ!! :D Daniel egy isten, Judi, Sophia, Marion, Penelope, Kate, Nicole és Fergie pedig istennők... ööö.. najó, Fergie-nél maradjunk annyiban, hogy isteni a hangja. XD

Daniel olasz akcentusáról annyit, hogy persze 1-2 helyen talán lehet érezni, hogy nem pörgeti annyira az rrrr-eket, de nagy átlagban szinte tökéletes, többször idézte fel bennem zsigeri szinten G. egy-két angol nyelvű megnyilatkozását, ezért azt gondolom, elég hiteles volt.

Egy kis ízelítő (a legjobb dallal :)):


2 megjegyzés:

  1. hmmmm, te vagy az egyetlen aki pozitívan beszél a filmről. Muszáj elmenni a moziba, vagy majd otthon is élvezhető lesz? Orlando még véletlenül se kíváncsi rá :S

    VálaszTörlés
  2. Hm.. én nem vagyok nagy filmszakértő, a véleményem is abszolút szubjektív (már azon kívül, hogy az alakítások nagyon ott vannak), de a táncok és a zene miatt szerintem nagy élmény moziban. Viszont tuti, hogy otthon is jó, ha valaki szereti a musicalt. :) Sokan hiányolják a történetet, de ezt a filmet szerintem másképp kell megközelíteni, és ha valaki rühelli a táncot meg a zenét, hát annak nem ajánlom... :) (Amúgy pedig tökjó, hogy végre működik a komment!!! :-)))

    VálaszTörlés