2010. február 14., vasárnap

És ami még a napból hátravan...

Mivel ma van időm annyi bejegyzést írni, mint eddig összesen is alig, ki is használom a helyzetet. És mivel a blog már amúgy is egy film- és könyvajánlóra hasonlít, még beteszem ezt, mert végre!!! Egy szívemnek igen kedves regény hosszú-hosszú idő után ismét megjelenik magyarul, immár a korábbi béna cím helyett azzal, amivel mindenki ismeri: A napok romjai (vagy talán Napok romjai, sosem tudom, pedig sztem logikusabb a birtokost névelővel kezdeni) Kazuo Ishigurótól, ami korábban csak A főkomornyik szabadsága címmel futott. Szerencsére átvették a filmfordítás címét, és minden bizonnyal változatlan szöveggel piacra dobták, ráadásul sok puszi a tervezőknek azért, hogy Emma♥ és Mr. Hopkins♥ kerültek a borítóra!! :-*

Itt lehet benne gyönyörködni, meg jó nagy kedvezménnyel megvásárolni.

2 megjegyzés:

  1. szia Ági,
    végre tudok kommentelni! Fogalmam sincs mi történt, de örülök :D:D:D
    A könyvet nem olvastam, de a filmet nagyon szeretem. A borítóra gondolom azért került a filmplakát, hogy mindenki felismerje. Nekem viszont jobban hangzik névelő nélkül :P
    puszi!

    VálaszTörlés
  2. Azért javaslom a könyvet is, én azt olvastam előbb, és igazán maradandó élmény volt. Gyönyörű az angolsága, már csak azért is érdemes. :-)

    VálaszTörlés