2013. augusztus 12., hétfő

Praia de Carcavelos


Nos, kicsit hosszas és bonyolult volt az eljutás, ráadásul a hideg víz pusztán 10 perc fürdőzést engedett, mielőtt kezdtek lefagyni a lábujjaim, azért meg kell, hogy állapítsam, fantasztikus élmény ám a tengerparton süttetni a hasamat. Akkurátusabban inkább a hátamat, és inkább égetni, mint süttetni, de majd legközelebb jobban figyelek a naptejutánpótlásra. Valahogy itt még ez a semmittevős strandolás is rendben van, és noha a lazulást még gyakorolnom kell, azért jó pont, hogy visszavágyom. Este A-val elmentünk a városba sétálni, inni valamit, és egy nagyszerűt beszélgettünk. Franciául persze, mert A. egy tüneményes svájci leányzó, aki nagyon örült, hogy valakivel végre franciául kommunikálhat. Én pedig megállapítottam, hogy itt tartózkodásom kezdete óta statisztikailag is a francia nyelvet használtam a legtöbbet (kezdve azzal, hogy már a reptérről fuvarozó taxis is a franciát preferálta). Szóval ennyit a francia kizárásáról. Bár azt hiszem, ilyen formában még jót is tesz, hogy ilyen makacsul befurakodik az itteni életembe. Szépen le kell hámozni róla a vele összefonódott konnotációkat, hogy ne maradjon más, csak a nyelv iránti szeretetem, ami pedig valóban az enyém, mindentől, de leginkább is mindenkitől függetlenül. Végül is egyszer már sikerült, miért is ne menne másodszorra végérvényesen?


Metró - Linha verde

A "kövesd a tömeget" tipp mindig bejön, ha nem tudná az ember lánya, merre induljon a vasútállomásról.
Praia és erőd

És még mindig

A csapat. Lehet találgatni, melyik vagyok én. :)

3 megjegyzés:

  1. Ott balra a nagyon európai külsejű lányka. Eltaláltam:D?

    VálaszTörlés
  2. Bizony :D. Ez lett volna a következő megjegyzésem :P.

    VálaszTörlés