2012. július 13., péntek

Csajos vegyes

Ma megcsináltam magamnak az alábbi sminket, persze csak olyan Stahl Judit-módon. Felhasználtam mindent, ami volt itthon. :) Tegnap vettem egy Rimmel Union Jack szemhéjpúdert, egész hasonló színekkel ahhoz a Chanelhez, amit Lisa a videóban használ. Bár kb. a Chanel árának tizedébe kerül, nagyon jó minőségű és szépen pigmentált termék (két hete még fogalmam sem lett volna róla, mit jelent ez, de hát jó pap holtig tanul). Jó néhány alapdarab még így is hiányzik a sminkkészletemből, többnyire olyasmik, amikről eddig nem is tudtam, hogy léteznek. Korábban a sminkelés kimerült nálam a szemceruza-szempillaspirál-esetleges alapozó háromszögben, így a kétféle korrektor, púder, kontúr, pirosító, szempilla-göndörítő és egyéb csodák még beszerzésre várnak, a millió lehetséges színárnyalatról nem is beszélve. Most először készítettem előtte-utána képet is, és meglepően látványos a változás. Nem azért, mert az á la natúr kinézetemet nehéz lenne feljavítani szépészeti technikákkal (merthogy nagyon is könnyű), hanem mert fényképen az erőfeszítéseim ellenére sem szokott igazán átütni a smink.



Ezenkívül mától csatlakoztam az okostelefon-tulajdonosok táborához, ezt a szépséget vehettem a gondjaimba:



Persze a beállítások során máris eljutottam odáig, hogy anyáztam, mennyire hülye ez a készülék. :) Nyilvánvalóan, mint ahogy az már lenni szokott, nem ő a hülye, csak alábecsültem a képességeit. Kiderült, hogy a bluetooth mappába bekerült képeket és zenéket automatikusan átteszi a Galériába, illetve a Zenék mappába. Azt ugyan már nem kérdezem meg, hogy ha a képeket a bluetooth mappából is be lehet állítani háttérképnek, akkor a zenét miért nem lehet ugyaninnen csengőhangnak, mert úgyis tudom, hogy van rá válasz, és a telefon helyett csak én fogok még hülyébbnek tűnni. :) 

Ráadásul tegnap engedtem a csábításnak, és megrendeltem Alizée új albumának limitált kiadású díszdobozát. Magyar pénztárcához viszonyítva kissé sokat kóstál (69 EUR), de még soha nem vettem ilyesmit, és nagyon tetszik a dizájn, sőt, a belbecs is. M. franciaországi címét adtam meg, mert hozzánk 20 EUR lett volna a kiszállítás, ezt majd még közölnöm kell vele, hogy ne érje váratlanul. :) Persze a megjelenés október 1., szóval még van időm, de nem árt, ha legalább időben állítom kész tények elé..

Mostanában jóval kevesebb a munka, és helyette (a fentiek mellett) éppen Iris Murdoch-ot olvasok (An Accidental Man). Imádom. Olyan jó végre falni egy könyvet, szinte nem bírom letenni. Folyamatosan szellemi munkát végzek, ez mégis úgy hat rám, mintha az agyam régóta rozsdásodó részeit kezdeném újra dolgoztatni. Kíváncsi leszek majd másra is tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése