2012. július 14., szombat

Akkor is hülye ez a telefon! x-(

Az éterbe kiáltok segítségért bárkinek, aki tud ezzel mit kezdeni: az igaz lehet, hogy a Samsung Galaxy Ace-en az sms-hang megegyezik a különféle értesítések hangjelzésével??? O.o 

Talán nem túlzó és egyedi kívánság: NEM óhajtanám, hogy minden egyes e-mail érkezésekor pingeléssel cseszegessen a telefonom, ellenben az sms-t, ha lehet, szeretném meghallani. Ergo, ha mégis úgy van, hogy a kettő egy és ugyanaz (erre utal az is, hogy ez idáig sem találtam külön sms hangbeállítást), akkor az nem működik, hogy csendesre állítom az értesítési hangot, hiszen akkor az sms-t sem fogom hallani. Alternatív megoldásként esetleg nem lehet valahogy kikapcsolni az értesítéseket?

Vagy most komolyan én vagyok széles-e világon az egyetlen, aki nem akarja, hogy a telefonja folyamatosan minden hülyeséggel izélgesse, de mondjuk annak örülne, ha a hagyományos telefonfunkciói normálisan működnének? Az "okosság" szempontjából is minimumnak tűnne, hogy a különböző hangokat külön lehessen beállítani. Annyi fölösleges bizbaszra van lehetőség, ez pont miért nem fért már bele? #eldobomazagyam

4 megjegyzés:

  1. Szia. Először is nyugi. :)

    Nem tudom, milyen telefonod volt előtte, de az Android más. A Settingsben csak az alap notification-csengőhangot lehet beállítani, és akkor igen, minden notification érkezésekor az szólal meg. A különböző programok egyedi csengőhangjait az adott programban kell beállítani. El kell menni az email-programba, és az ottani beállításokban kell email-hangot választani. Ugyanígy az sms-programmal. (Sms-programnak mellesleg nagyon ajánlom a GO SMS PRO letöltését, ott még színes ikonokat is társíthatsz a gyakori sms-partnereidhez.)

    VálaszTörlés
  2. Ááá, köszi! :-)) Úgyis tudtam, hogy a végén én leszek a hülye, de annyira felhúztam magam ezen, hogy bevállaltam. :D Vsz. csak mások az elképzeléseim a felhasználóbarátságról. :-)) Egyébként sima mezei Samsungom volt, így minden, ami "okostelefon", teljesen új (ha épp nem olvastam még róla a blogodon :P)). Még egy kezdő kérdés: ez a program is a Google Play-ben érhető el?

    VálaszTörlés