2012. április 22., vasárnap

Óriás mikróbák :-)

A megbízhatatlan narrátornál ráleltem egy fantasztikusan vicces oldalra (még régebben, de nem posztolhattam, mert olvasó személyek ajándékozás szempontjából érintettek voltak :)). Különböző baktériumok, vírusok és hasonló kis élő szervezetek plüssből. Ilyen lehet, ha néhány kreativitással megáldott, pályaelhagyó biológus akcióba kezd. :)

Persze nem tudom pontosan, hogy keletkezett az ötlet, de teljesen kész vagyok! Egy-egy ajándékba adott mikróba akár mélyenszántó gondolatokkal is felruházható (mint pl. az őssejt, a test álmodozója, aki ugye felnőve az lesz, ami csak szeretne :P), de engem alapvetően ismét a cukiságfaktor vezérel. Ilyen alapon pedig kedvencem a petesejt. :o)

De a zsírsejt is édes (ezt kapta Z., hogy a pótoljuk a kitartó edzés következtében elveszített sajátjait :D).

A következő ajándék pedig egy kedves franciaországi barátnőt illeti majd, akit egy fórumon ismertem meg, "martienne" nicknéven. Ezért születésnapjára mi mást is kaphatna, mint a marsi élet előfutárának sejtett kis baktériumot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése