2012. január 13., péntek

Halogatás az élet megrontója

Átestem a tűzkeresztségen, eladtam ma Vaterán egy matracot (az egyiket a háromból, amit kipróbáltam, nem volt jó és még mindig itt boldogított). Hónapokig halogattam, hogy feltöltsem a képeket és meghirdessem, mert ugye nem tudtam, mivel jár, és akkor sokkal könnyebb meggyőzni magam arról, hogy lehet, hogy órákig tart, tehát épp most nem fér bele. Na, mondjuk annyira egyszerű nem is volt, ellenben már a második nap megvette valaki, és ma, vagyis a harmadik nap el is vitték. Ha tudtam volna, hogy ez ennyire simán megy, már régesrég rávettem volna magam, nem kellett volna itt tologatnom jobbra-balra, és nem hátráltatta volna a pakolást. No, de minden jó, ha jó a vége, lehet, hogy megpróbálom ezt még néhány feleslegessé vált holmival, és vérbeli kereskedő válik belőlem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése