2010. január 9., szombat

J'ai peur de tout, avagy a nagy ráeszmélés

Tágra nyílt a szám, és elkerekedtek a szemeim, amikor kedvenc tesóm hazajőve a francia tanfolyamról megmutatta nekem ezt a klipet.

Kiderült, cca. 6 évvel azután, hogy 3x is megnéztem moziban a Love Actuallyt, ezután azonnal megvettük az akkor még vagyonokba kerülő extra kiadású dvd-t (és azt is rongyosra néztük) - majd mindezt megtetéztük azzal, hogy névnapomra megkaptam a soundtrack cd-t, és megtanultam róla az összes számot -, hogy a "Too Lost in You" c. Sugababes szám egy "remake", eredetileg Patricia Kaas énekelte "J'ai peur de tout" címmel. Már látom, hogy mostantól egy ideig tőle fogom hallgatni. A szöveg elvileg teljesen más, mint az angol (bár ezen kívül aztán nem is változtattak rajta semmit), de odáig még nem jutottam el, hogy ezt kielemezzem. Mindenesetre nagyon furcsa úgy hallgatni, hogy ez a hangzásvilág eredetileg francia dalból származik, annyira egybefonódott bennem a film brit-londoni-karácsonyi fílingjével. :)

A szünetben mindig valami francia CD (haha, nem Catherine Deneuve, hanem csak simán CD) megy a háttérben I-ék tanfolyamán, és ma megütötte a fülét ez a dal. Milyen jó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése