2012. március 6., kedd

Láss is, ne csak nézz

Mielőtt átkeresztelhetem a blogot Meryl Streep fanbloggá, leírom, hogy voltam jobb agyféltekés rajztanfolyamon, és bizony, hölgyeim és uraim nem csalás, nem ámítás, tényleg MŰKÖDIK! És ezt olyasvalaki mondja, akinek nagyon nem jönnek be a mindenféle sikertanfolyamok és a "minden jó lesz, mert azt mondom hogy jó lesz" mentalitású kurzusok. Ebben éppen az a lényeg, hogy nem kábítanak, hanem tények vannak, és ezek valóban mindenkire érvényesek. Melegen ajánlom. Az eredményt (amint elkészül, mert lassú vagyok, mint állat) nem teszem fel ide, mert annyira élethű, hogy felismerhető vagyok rajta :P. De ha esetleg lesz időm mást rajzolni, azért majd talán valamelyiket megosztom, bizonyítékképp.

Kb. másfél éve munkál bennem, hogy szinte zsigeri igényem a rajzolás - de amint kezembe fognám a ceruzát, beleütközöm a saját korlátaimba, hogy tudniillik nem tudok rajzolni. Nem tud kijönni, ami ott buzog bennem, mert nincs hozzá tudásom, hogy megjelenítsem. És íme, megtaláltam a megoldást. Annyira felszabadító, el nem tudom mondani! Hogy még ha sok időbe telik is (egyelőre), és van is még mit gyakorolni, akkor is TUDOK rajzolni! Nem kívánom ezzel keresni a kenyerem, tökéletesen kielégít, hogy végre tudok jobb agyféltekével látni, és papírra vetni, amire alkalmasint kedvem támad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése